تبلیغات
استراتژی بازاریابی - Marketing Mix
استراتژی بازاریابی
آینده به روی افراد و سازمان هایی كه یارای گریز از جاذبه ی گذشته را ندارند، بسته خواهد بود.((مایكل پورتر))
گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من گروه طراحی قالب من
درباره وبلاگ


sbu یا همان Strategic Business unit به معنای واحد استراتژیك كسب و كار میباشد.. ما در این وبلاگ قصد داریم به تمام ابعاد یك تجارت حرفه ای بپردازیم و از سیستم های مدرن روز دنیا بهره مند شویم... همراه ما به دنیای كسب و كارمان انرژی ببخشیم...

مدیر وبلاگ : نغمه دیندار
نویسندگان
آمیخته بازاریابی یا ترکیب عناصر بازاریابی که به نام  Marketing Mix شناخته شده است، ابزارهای بازاریابی ست که با یک نگرش سیستماتیک بین اجزای این عناصر هماهنگی بوجود می آورد که بتوان بیشترین تاثیر را برروی مشتری بگذارد. 
ترکیب عناصر بازاریابی مجموعه ای از ابزارهایی ست که یک سازمان برای پیشبرد اهداف بازاریابی خود از آنها  استفاده میکند و مجموع 4P سنتی و 3P مدرن می باشد.

 

·     PLACE

محصول باید در دسترس باشد بطوریکه مشتری ساده ترین راه خرید آن را داشته باشد، چه در سوپرمارکت محله، فروشگاه نزدیک محل کار، ایمیل سفارش و فروشگاه های آنلاین


·     PRICE

محصول باید قیمتی داشته باشد که مشتری از خرید خود لذت ببرد، این لزوما به معنی ارزان فروشی نیست بلکه باید محصول از همه لحاظ ارزش مبلغ پرداختی را داشته باشد.

 

·    PRODUCT

                    محصول باید متناسب با خواست و نیاز مشتری باشد و حد انتظارات مشتری را بدست                           آورد.

 

·    PROMOTION

تبلیغات، روابط عمومی، ارتقا فروش و رسانه های اجتماعی تمام ابزارهای ارتباط کلیدی ست برای یک سازمان. این ابزار باید برای رساندن پیام سازمان و برانگیختن حس مشتری بصورت صحیح برنامه ریزی شود.

 

·   PEOPLE

                افراد مناسب در سازمان بعنوان واحد فروش به اندازه ی  بخشی از کسب و کار حائز  اهمیت                 است و  این موضوع نباید نادیده گرفته شود که فروشندگان سفیرهای سازمان می باشند.

 

·   PROCESS

     فرایند سازمان برای تولید محصولی که نیاز مشتری و علاقمندی مشتری را بدست آورده است یکی از ابزارهای بازاریابی ست که این مرحله از بازخورد محصول در بازار بوجود می آید پس از کارمندان پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات استفاده کنید.


·    PHYSICAL ENVIROMENT

سعی بر آن داشته باشید که حتی اگر کالای شما از کالاهای نامحسوس می باشد، آن را بصورت فیزیکی و قابل رویت به نمایش درآورید. دیزاین، نوع پوشش کارمندان، بروشورها، کاتالوگ ها و ایمیل های آموزشی در رابطه با استفاده محصول را فراموش نکنید.

 

        







نوع مطلب : اصول بازاریابی با دكتر بهبودی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
نغمه دیندار
سه شنبه 20 مرداد 1394
سه شنبه 28 شهریور 1396 03:13 ق.ظ
I like the helpful info you provide in your articles.
I'll bookmark your weblog and check again here regularly.
I am quite certain I'll learn many new stuff right
here! Good luck for the next!
جمعه 10 شهریور 1396 11:36 ق.ظ
I was pretty pleased to discover this page. I want to to thank you for your time
for this particularly fantastic read!! I definitely liked every little bit of
it and I have you book-marked to see new information in your blog.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی
چسب جادویی گریپز